„Dalo by se tedy uvažovat pouze o jeho (§ 42 s.ř.) přiměřeném použití (na základě poslední věty § 154), tedy po zhodnocení, zda je užití podnětu v daném případě vhodné a účelné … Jediným z případů, kdy by bylo možné o podání podnětu uvažovat, spatřujeme u služebního hodnocení prováděného podle potřeby (§ 155 odst. 7).“
Je-li z podání patrné, že se podatel domáhá revize služebního hodnocení jako úkonu podle části čtvrté správního řádu, mělo být podání posouzeno jako podnět k jeho zrušení podle ustanovení § 156 odst. 2 správního řádu, na jehož základě lze dosáhnout zrušení úkonu vydaného podle část čtvrté správního řádu, k jehož vydání došlo v rozporu s právními předpisy. Při přezkoumání služebního hodnocení podle ustanovení § 156 odst. 2 správního řádu se přiměřeně použijí ustanovení o přezkumném řízení. Pravidlo, že přezkumné řízení je zahajováno z moci úřední, se uplatní i pro postup, který slouží k přezkoumání (zrušení) jiného úkonu dle části čtvrté správního řádu (např. služebního hodnocení). Správní orgán – ve věcech služebního poměru jde o služební orgán – je povinen přijímat podněty k zahájení řízení z moci úřední (§ 42 správního řádu). Nevyhoví-li služební orgán podnětu osoby, která se domáhá postupu dle 156 odst. 2 správního řádu, je povinen dle § 42 správního řádu uvést důvody, proč podnětu nevyhověl (pokud jej osoba o tuto informaci požádala). Ustanovení § 156 odst. 2, § 94 odst. 1 a § 42 správního řádu nestanoví okruh osob, které mohou podat podnět k přezkoumání úkonu podle části čtvrté správního řádu. Jelikož se přezkumné řízení zahajuje z moci úřední, může podat podnět kdokoliv. Možnost podat podnět není vyhrazena pouze dotčeným osobám. Vyrozumění o tom, jak správní orgán naložil s podnětem k zahájení řízení z moci úřední, by v souladu s principy dobré správy (otevřenost, přiměřenost) mělo obsahovat vysvětlení alespoň v takovém rozsahu, aby v podateli nevzbuzovalo důvodné podezření na nečinnost úřadu, případně na svévolné uplatnění správního uvážení. Sdělení zasílané tomu, kdo podal podnět podle § 42 správního řádu, nemá obsahovat odůvodnění odpovídající rozsahem a kvalitou odůvodnění správního rozhodnutí. Sdělení by mělo být úměrné obsahu podnětu, přesvědčivé a měl by z něj plynout stručný právní a skutkový náhled na danou věc.
Your blog has become an indispensable resource for me. I’m always excited to see what new insights you have to offer. Thank you for consistently delivering top-notch content!
Your work has captivated me just as much as it has captivated you. The visual presentation is elegant, and the written content is sophisticated. However, you appear concerned about the possibility of presenting something that could be considered dubious. I’m confident you’ll be able to resolve this issue promptly.
Family Dollar Good post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing
Touch to Unlock I just like the helpful information you provide in your articles
Jinx Manga Nice post. I learn something totally new and challenging on websites
Keep up the fantastic work! Kalorifer Sobası odun, kömür, pelet gibi yakıtlarla çalışan ve ısıtma işlevi gören bir soba türüdür. Kalorifer Sobası içindeki yakıtın yanmasıyla oluşan ısıyı doğrudan çevresine yayar ve aynı zamanda suyun ısınmasını sağlar.
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Wonderful web site Lots of useful info here Im sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious And obviously thanks to your effort
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!
Η γνώση είναι μαγική δύναμη!